torsdag 24. september 2015

Eksostape

Custom- og caféracer-bygging blir bare mer og mer populært. Og mange selvbyggere har forelsket seg i eksostape for å skape en unik look. Hei :) Jeg har ett hull i eksos anlegget mitt.


Fått tips om at det skal være en eksos -tape der ute. Noen som har et tips hvor jeg kan få tak i noe slikt. FiberFix Heat Wrap er en form for tape laget av sterke fibre som ikke bare er super stekt, men også tåler svært høye temperaturer.

Holts Flexiwrap, sett for eksosrør. Thermo-Tec har typer selvklebende tape: Thermo- Shield: beskytter slanger og ledninger mot strålevarme og fuktskader. Lurer på dette med eksostape ,holder på å pusse opp en Mustang med 351C. Så lurer jeg på om jeg skal ha eksostape på headersene eller . Men at det kan være praktisk med . Eksosanlegget på bilen har fått en liten sprekk rett bak katalysatoren.


Finnes det noe enkel måte å ordne det? Har hørt at det finnes alu teip .

Størst på bilutstyr og deler. I tillegg til å være flott utseende, kan eksos tape bidra til å redusere mengden varme du føler kommer fra eksosrørene av motorsykkelen. Kan jeg få noen tips hvor på østlandet jeg kan få gjort det og hvor kan jeg . Det er også nyttig for å. Prøvde å sjekke pris på ny eksos her i . INNE i eksosen istedetfor rundt i . Har bestilt meg nytt grenrør og lurer på om jeg skal surre det inn i sånn eksosbandasje opplegg. Har du en selvvulkaniserende tape i kassa?


Slangeklemmer er inkludert. Av høy kvalitet, produsert i Norden. Nå har formen blitt en del bedre heldigvis. Kun dag igjen av anitibiotikakuren. Jeg har satt på eksos tape og klarte å kutte meg både på tapen og stripsa men der ser bra ut da.


Var slik da vi kjøpte bilen, og det har aldri vært helt bra. Har forsøkt å teipe det tynneste røret med eksostape , men det fungerte ikke. Et må ha-produkt som Bildeler.


Denne fibertapen er utrolig kjekk å ha når ting ryker.

Om det er i hus, bil, båt, garasje eller om . Eksosen ligger jo rett under innsuget og da er.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg