mandag 14. september 2015

Bensinslange biltema

Armert, sort gummislange med UV- beskyttelse . Vi har det meste av tilbehør og reservedeler for at båtens drivstofftilførsel skal fungere godt. Her finner du bensinslanger , drivstofftanker, drivstoffblåsere, impeller . Stålspunnet gummislange med sort nylontrekk, for de fleste typer væske som bensin, E8 olje, diesel og vann. Merket sterkere og sterkere . Alternativ til slangeklemmer?

Bruke oljetrykkmåler på bensin? Flere resultater fra forum. MC og garasjeprat › Utstyrsveggen. Drivstoffslange fra biltema. Utbytting av bensinslanger på Johnson 25HK.


Biltema produkter - Det e faali de! Shopping cart Legg til i handlekurven På lager. Bufret Lignende 3ekskl. Byttet bensinslanger for ca 9mnd siden.

Når det er sagt er jeg kjempefornøyd med biltema. Den funker greit til mye i allefall. Grunn : Ett år gammel bensinslange fra biltema som rett og slett hadde begynnt å gå i oppløsning midt på dvs.


Dette med blyfri med etanol og bensinslanger viser seg å være. Min erfaring med biltema , er at du aldri vet hva du får fordi biltema skifter leverandører etter. Da min bensin slange røyk da jeg måtte ut med motoren, kjøpte d. Monter flottørhus og bensinslange tilbake. Jeg vil ikke kjøpe en bil som er satt sammen av biltema deler :). Jeg har vært borti endel bensinslanger fra biltema men ingen av dem har tålt bensin.


Har du byttet bensinslange med pumpe fra tank til motor, ev. Pumping på bensinslange hjalp ikke. Skal avsted å kjøpe meg ny i morgen, og lurer på om biltema sine.


Brukte 8mm bensinslange fra Tess, og strammet til skikkelig, så jeg tror det . Bensinslanger råtner fortere enn frukt på de nye sagene. Og synes nesten det bare er elektriske å få tak i på biltema og jula etc. Visstnok må en kjøpe bensinslanger klassifisert som SAE Rskal de tåle moderne .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg