tirsdag 23. mai 2017

Bremserør koningsverktøy

Hydraulisk verktøy for flensing av bremserør direkte på kjøretøyet. For enkel og praktisk koning av bremserør. Mekonomen har både bremserør og det du trenger av utstyr til å skifte dem.


Det er enkelt å finne de rette delene til din bil hos Mekonomen. I den forbindelse så må jeg lage meg noen nye bremserør. Erfaringer med dobbeltkoningsverktøy?

Lagde alt av bremserør til ambulansen med dette og det er fortsatt tett. Tengtools har ett koningsverktøy jeg iallefall er fornøyd med. Fikk meg en 2-er på PKK på Pajeroen, må bytte noen bremserør. Benytter anledningen å skaffe meg brukbart verktøy som er godt innafor . Diverse spm om rør - Side.


Bremserør skal skiftes - HJELP. Bruk heller litt penger på et koningsverktøy , det billigste gjør jobben greitt nok, . Venstre bak, forsvinner selvfølgelig opp over tanken.

Går det ann og kappe og skjøte dette røret? Bilen har fått EU-feil for bremserør bak. Har forsøkt å kone orginalt stålrør, men ga heller opp og skiftet røret helt frem til neste . Mangler: koningsverktøy Sjelden sjanse! Denne finner du ikke mange av! Har du ikke koningsverktøy bør de kunne gjøre det for deg på bilrekvisitabutikker, og du har et . Men når det gjeld koningsverktøy så svare det seg å ikkje kjøpe det . Kjøp en meter bremserør også som du kan øve deg på, i tilfelle du ikkje har mer rør enn . Biltema selger dobbel- koningsverktøy.


Bare ta god tid når du bruker koningsverktøyet så det blir jevne fine. Alfa- bremserør -sjølmekker som gir deg en hjelpende hånd. Skifter samtlige bremserør på min Westy. Skruhydraulikk med spennverktøy av aluminium. Koningsverktøy Koning kan skje under bilen ( bremserøret må ikke demonteres).


Da har jeg fått lånt koningsverktøy for bremserør , og laget ferdig noen rørbiter. Splittblokk med rør til hvert hjul bak. Image Rør ut til høyre slange .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg