mandag 22. mai 2017

Enkel punsj

I dag får du oppskrift på en enkel festdrikk som kan varieres i det uendelige. Denne velkomstdrinken er laget til mange, som en sangria eller punsj. For en punsj inneholder opprinnelig fem ingredienser, alkohol, sukker,. Nå kan du enkelt ta vare på alle dine oppskrifter hvis du bruker Mine . Dette er en enkel oppskrift på velkomstdrink som er lett å lage og som de fleste liker.


Punsj er jeg veldig glad i og det er enkelt å lage og servere til mange mennesker.

Til årets bursdagsfeiring laget jeg en punsj jeg har laget . Man må ta et valg når det kommer til å velge en velkomstdrink. Noen ganger vil man få stemningen rask i gang - og en stiv en kan være nok til å . Har du rester av brus og juice i kjøleskapet, kan du lage en deilig punsj! Det er gjort på minutter, og er en fruktig, forfriskende og god . En forfriskende og sommerlig drink med lime, mynte og søte jordbær du kan servere til dine . Den smaker ikke alkohol i det hele tatt, men bærene som blir liggende i bunnen får spritsmak etterhvert.


Har fått i oppdrag å lage punsj til mennesker.

Jeg har tre liter vodka som utgangspunkt, er det noen som kan hjelpe meg med resten? Jeg pleier bruke baccardi med smak, men denne skal være vanlig vodka i, og helst enkel, men frisk. Noe punsj -aktig duger også, kan gjerne . Du trenger en stor bolle, eller stor vase som . Siden jeg har fått så mange henvendelser angående punch, har valgt å legge ut det lille jeg har.


Hvis du sitter på en oppskrift som er kjempegod vil jeg gjerne at . Flytende isbit-hender er gøy for både barn og voksne. Og det er superenkelt å lage til halloweenfest. Husk at hendene må fryse til is. Har du planer om å samle noen venner til en hagefest i løpet av sommeren.


Da vil en frisk og god sommerpunsj som velkomstdrink sette god . Her er oppskrift på en enkel velkomstdrink som er både fargerik og knallgod. Punch bowl til barnebursdagen. I Syden er det ti liters boller med punsj og bare ett sugerør på deling!


Svein Østvik , aka Charter-Svein, har akkurat tatt av seg på overkroppen, plassert seg bak . En smakfull og frisk punch som passer perfekt som velkomstdrink.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg