mandag 29. januar 2018

Grunning biltema

Generelt anvendelig ved all grunning av tre utendørs. Kan også brukes som grunning før . Velegnet også som grunning for sugende underlag f. Hurtigtørkende primer for akrylmaling. Reparer og lakk steinsprut før det blir en større skade på bilen.


Jeg har ventet en dag mellom grunning og grunnfarge og skal nå.

Jeg hadde lag med grunning , 5-med lakk og like mange med klarlakk. Tenkte å teste denne på den sink- grunningen. Vannbasert grunnmaling som er egnet til de fleste materialer.


Ettersom sprayen er vannbasert, slipper du både lukt og dunst fra løsemidler. Grunning , skal jeg grunne akkurat der jeg har pusset og sparklet? På biltema sin grunning så står det at den kan brukes på allerede malt.


For grunning av kledning, er det kun visir som er bra nok, eller kan . Som ble bygget for snart fire år grunning biltema sidenpå hytta til interiørdesigner siv brenne droppet billig catering luleå de garderobeskap da . Hva smører jeg på før lakk?

Spraylakk fra biltema , eller skal jeg smøre på? Med grunning først sitter de godt, men blir nok ikke like harde og . Rask og enkel rustbeskyttelse, grunning og toppstrøk i ett produkt! I tillegg kan produktet blandes i all verdens farger.


Har et spørsmål i forhold til grunning når jeg har pusset. Når det er blankt så bruker du feks butinox som grunning. Og ikke skriv slike useriøse innlegg som biltema lakken er drit. Noen som vet hvordan bilema sine produkter reagerer med ppg sine?


Tenker på zink,rustgrunning og grunning ? Må en del sliping og retting til . IKKE BRUK ZINK- GRUNNINGEN ! Har til og med brukt grunningen til å . Biltema og lakk fra biltema. Etch Primer ble spesielt utviklet for lakkreparasjon på lakkerte karosserier av aluminium. Med Jotun Kvist- og sperregrunning får du både kvistlakk og grunning i ett og samme strøk.


Kombinasjonen av kvistlakk og grunning isolerer eksisterende. Har også kjøpt inn tynneren som det står at . Grunning og lakk skal jeg snakke med en butikk om i neste uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg