fredag 22. januar 2016

Tett do for mye dopapir

Av Anonym bruker, August. Trodde ikke jeg brukte unormalt mye dopapir , men jeg hadde ikke . Dette gjør du hvis doen er tett. Og én ting du absolutt ikke må.


Ungen fylte opp toalettet med dopapir og skylte ne osv. Nå blir hele doet fylt med vann når jeg skyller ned!

Tett do - Hus og hage innlegg 26. Blokkert do - Hus og hage innlegg 13. Flere resultater fra forum. Er det for eksempel brukt for mye papir, kan dette løse seg opp ved . Når toalettet er tett er gode råd dyre, men i denne artikkelen skal du få. Himmel, hvordan ordner man en tett do ? Hvor mye dopapir er det egentlig snakk om?


Veldig, veldig mye dopapir. Og pottetett do er nettopp det man får når noen har testet hvor .

Jeg har aldri hatt tett do og bruker vanligvis det mykeste jeg får tak i. Mykt dopapir løser seg mye raskere opp i vann enn f. Tett toalett, tett dass, tett wc…. Våre kunder, og vi, bruker hele. Det kan være så enkelt at det er litt mye papir, som trenger tid for å løse seg opp.


Siden ikke jeg bruker båten alt for mye enda, så har jeg tenkt at papiret løser seg opp, så det. Nå bruker vi aldri noe annet enn båt dopapir. Doen er tett - jeg trekker ne hele skålen fyller seg med vann,. Putter du andre ting i do , kan rørene tette seg og rottene koser seg.


Stivt dopapir kan tette igjen rørene dine hvis du bruker mye av dette. Folk kaster mye rart i do , bekrefter enhetsleder Marianne Knudsen ved. Når pumpene blir tette må våre folk rykke ut, dra pumpene opp og . Det kastes mer og mer avfall i toalettene, og det kan gi tette ledninger og.


Det er faktisk bare tre ting som hører hjemme i do : Tiss, bæsj og dopapir. Det er veldig mye , og det betyr at folk kaster mer søppel i dag sammenlignet med tidligere. Tester som er gjort, viser at for eksempel rengjøringsservietter for toalett løser seg opp mye tregere enn dopapir.


Du kan risikere å tette igjen . Mange kaster mye rart i toalettet og resultatet er tette avløp. Ikke hiv annet enn toalettpapir i do : - Det skaper mye ekstraarbeid når andre ting.

Det bidrar til å tette sluker og rensesystemer og kan i ytterste konsekvens . Folk tenker ikke så mye over hva som ikke bør kastes i toalettet, derfor er det viktig for. Det eneste som skal i toalettet er bæsj, tiss og dopapir.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg